Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Onsdag 2 Maj...

Av Pernilla Albinsson - 2 maj 2012 12:00

Hej mina vänner!


Tänkte bara skriva litt…  


Har egentligen inte hänt så mycke sen sist,ja sitter på samma ställe å på samma sätt som ja gjorde för 1 vecka sen…  

Allt går bra me foten,det värker till ibland men det är väl bara benen som gror ihop igen…Dom har ju trots allt kapa i dom så det känns ju när det ska ihop igen…Vissa dagar har ja sån sene-drag å myr-kryp i hela benet,ifrån höften å ner till lilltån,så ja håller på å gå åt…Men det är väl cirkulation i benet som inte är som det brukar va när ja är uppe å går,å sen så är det väl det att när ja sitter så klämmer det väl på nerverna i rumpan å på baksida benet.Men jämnt ida är det inte aller värst….peppar,peppar…  

Ida är det exakt 3 veckor kvar tills gipset ska bort…JÅ ja får min natt-skena,va nu det kommer att innebära…Men det tar vi då…

På Valborg så var vi hemma,vi såg på raketerna hemifrån.Ja å Chilii stod i dörr-öppningen å titta på dom,hon morra på raketerna…  Hon finns inte rädd för varken raketer,skott eller åska,å det är ja glad för…Hon kan skälla eller morra på det när det låter,men hon är inte rädd…

Nu har det vart fint väder några dagar så då har vi vart en del ute,ja tar mej inte så långt men vi kan köra här ute på gång-vägen å vi tar oss ut i alla fall.Jämnt nu så följde hon me min mor när hon  skulle åka hem,för där kan hon springa lös å göra som hon vill.Å så kommer hon tillbaka me henne i eftermidda/kväll nån gång.

Så nu ska ja sitta å skriva litt här till folk som ja inte har”prata”me på ett tag,å sen ska ja sätta mej å läsa…Finns inte så mycke annat ja kan göra…  


Men ni får ha det så bra så hörs vi snart igen!


Kramiz…  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Albinsson - 16 juli 2017 13:19

Hej mina vänner!Nu är det ett tag sen jag skrev,men det händer inte så mycket här så älta om det samma hela tiden orkar jag inte... Värken och de problemen jag har med det är väl ganska så likt,fast sen nån gång på vårkanten mars-april så börja värk...

Av Pernilla Albinsson - 14 maj 2017 11:28

Hej mina vänner!Vet att jag inte har skrivit på väldigt länge,men det händer inte så mycket nytt här och jag orkar inte skriva om samma sak som jag har skrivit om massa gånger förut...Dagarna är ganska så lika sen förr,men det som är annorlunda nu är...

Av Pernilla Albinsson - 16 februari 2017 13:52

Hej mina vänner!Nu har det återigen gått ett sånt långt uppehåll sen jag skrev som jag har lovat sååå många gånger att det inte ska göra.Men det är bara det att jag tycker inte att jag har så väldigt mycket nytt att skriva om,jag har ju liksom skrivi...

Av Pernilla Albinsson - 14 november 2016 16:49

Hej mina vänner!Nu var det länge sen jag skrev sist,men det händer inte så mycket här så därför har jag inte så mycket att uppdatera bloggen med heller... Men just november månad har de sista åren blivit väldigt mycket en"minne-månad" för mej.Dels...

Av Pernilla Albinsson - 9 september 2016 17:12

Hej mina vänner!Kommer med ett inlägg idag oxå...Idag har jag sett på dopet av den minsta prinsen i vårat kungahus.Ni som känner mej vet att jag är väldigt förtjust i dessa människor,och försöker hänga med på det som händer. Så idag har jag inte hun...

Ovido - Quiz & Flashcards