Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Bajse tur...

Av Pernilla Albinsson - 1 juni 2012 13:43

Hej mina vänner!Måste bara göra ett inlägg... Ja å Chilii har gått bajse tur ida.... Det har vi inte gjort på 2 månader,nästan exakt....I morgon är det 2 månader på datumet sen ja gjorde op.en.Ja är jätte nöjd å jätte stolt över mej själv att ja orka gå såpass långt.Det är inte långt egentligen men för mej just nu så är det långt,som det har vart nu i ett par månader så har ja bara orkat rört mej jämnt här ute utanför lägenheten,å det räcker inte för å få henne till å bajsa.

Vi skulle ut på kisse tur men så kändes det så bra i foten,ja hade inget ont,så ja tänkte att vi går så långt vi orkar så ser vi hur långt vi kommer...Å vi gick å vi gick å till slut så hade vi gått en liten runda...Men när ja börja närma mej lägenheten så kände ja att det gjorde ont i foten men ja kunde ju inte sätta mej ner där ja var jämnt då.Så ja fick ju bara"stöne"mej å gå några meter till så vi kom hem...

Så nu spörs det hur foten blir framöver här och i morgon,men det återstår å se...  

Men nu ska ja inte göra så mycke mer ida,nu ska ja sitta me benet högt å läsa å kose mej... 


Ni får ha det så bra allihop så hörs vi säkert snart igen!


Kramiz...      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Albinsson - 16 juli 2017 13:19

Hej mina vänner!Nu är det ett tag sen jag skrev,men det händer inte så mycket här så älta om det samma hela tiden orkar jag inte... Värken och de problemen jag har med det är väl ganska så likt,fast sen nån gång på vårkanten mars-april så börja värk...

Av Pernilla Albinsson - 14 maj 2017 11:28

Hej mina vänner!Vet att jag inte har skrivit på väldigt länge,men det händer inte så mycket nytt här och jag orkar inte skriva om samma sak som jag har skrivit om massa gånger förut...Dagarna är ganska så lika sen förr,men det som är annorlunda nu är...

Av Pernilla Albinsson - 16 februari 2017 13:52

Hej mina vänner!Nu har det återigen gått ett sånt långt uppehåll sen jag skrev som jag har lovat sååå många gånger att det inte ska göra.Men det är bara det att jag tycker inte att jag har så väldigt mycket nytt att skriva om,jag har ju liksom skrivi...

Av Pernilla Albinsson - 14 november 2016 16:49

Hej mina vänner!Nu var det länge sen jag skrev sist,men det händer inte så mycket här så därför har jag inte så mycket att uppdatera bloggen med heller... Men just november månad har de sista åren blivit väldigt mycket en"minne-månad" för mej.Dels...

Av Pernilla Albinsson - 9 september 2016 17:12

Hej mina vänner!Kommer med ett inlägg idag oxå...Idag har jag sett på dopet av den minsta prinsen i vårat kungahus.Ni som känner mej vet att jag är väldigt förtjust i dessa människor,och försöker hänga med på det som händer. Så idag har jag inte hun...

Ovido - Quiz & Flashcards