Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Pernilla Albinsson - 6 oktober 2013 14:19

Hej mina vänner!Tänkte bara uppdatera lite...


Idag är det 1 månad kvar till operation...! Ska bli väldigt gott å få gjort det,å se om huvet å snurrigheten kan bli något bättre...På samma gång som jag har förhoppningar om det så försöker jag å inte ha för stora förhoppningar,IFALL det inte blir så...Men hoppas kan man ju alltid...  Det blir samma typ av op.som den sista på höger foten.Man ska klyva över fotryggen,flytta hälen å stifta några tår...Det är det som är sagt som ska göras i alla fall,sen om det blir nåt mer eller mindre vet jag inte helt förrän op.dagen.För jag ska inte nåt mer till ortopeden förrän på op.dagen


Annars så har det väl inte hänt så mycke...jag ringde till Neurologen en dag för å höra om svaret på datortomografin som jag gjorde för några veckor sen.Å det ska inte va nåt fel på shunten,det kan va något överföde,men det är inget som är farligt eller som har nåt med balansen att göra.Det är ingenting man gör något med...Det såg ut som det hade gjort dom senaste åren...


På onsda nästa vecka ska jag till Ögon mottagningen.Det är ju jag själv som vill det,så det ordna ju optikern tid åt mej där...Vet inte om jag nånsin har varit hos en ögon läkare,så det kan ju inte göra nåt att hon tittar å ser om hon hittar nåt fel eller om allt bara är som det ska va.Är det det så får jag väl förlita mej i det som ortopeden säger,att han tror att mitt snurriga huvud kan bero på att jag har en"ny"å en"gammal"fot,å då blir det fort så här när huvudet ska försöka få ihop det...Å det är inte så lätt...  


Nu har jag massa saker som jag ska få gjort den sista månaden här,så den kommer gå jätte fort tror jag...Jag kommer ju mest troligt att sitta i gips fram till veckan före Jul.Har börjat köpa julklapparå flera ska köpas under månader som kommer...Sen är det massa annat som jag vill ha gjort som jag inte får gjort sen på en stund.


Ni får ha det så bra så hörs vi snart igen...!


Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards