Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Pernilla Albinsson - 16 juli 2015 17:24

Hej mina vänner!Kommer bara med ett väldigt kort inlägg denna gång...

Har inte hänt så mycket sen sist,bara det gamla vanliga i samma vanliga vardag...

Idag fick jag svar på datortomografin som jag var å gjorde för några veckor sen.Ingenting har ändrat sej sen sist,å det var 2013 som jag gjorde denna röntgen sist på min shunt.Och det enda som var då var att shunten möjligen släppte ut lite för mycket vätska,men neurologen trodde inte att det påverka mej å gav mej dom besvär å problem som jag har.
Vilka problem/besvär jag har tänker jag inte älta å ta upp här igen för det har jag skrivit såå mycket om.Så det blir bara tröttsamt för er läsare att läsa om igen.
Så jag bara konstaterar att det inte var nåt fel å att det nog bara är ännu en grej som jag måste lära mej å leva med.Som med mycket annat...Men det är en väldigt jobbig å slitsam sak att försöka lära sej att leva med kan jag lova er...
Väntar fortfarande på kallelse till endoskopi.Men det är väl semester där oxå som på många andra ställen å så fick jag ju ett brev för nån vecka sen där det stod att jag skulle bli kallad inom 4 veckor.Så jag får nog vänta några veckor till innan jag kan börja å tjata...
När det gäller såret jag har på foten så har det blivit något bättre,så jag ska ringa till ortopeden på måndag å tala om det så att hon jag har där får göra riktiga inlägg till mej som är i rätt material å utseende.

Det låter som att jag bara är inriktad på alla mina fel å att det är det enda jag gör.Men det är det inte...Jag gör precis allting annat vanligt som alla andra gör.Å det är inte så intressant...

Helgen som var så hjälpte vi en bekant å hennes barn att flytta.Jag bar sånt som inte var så tungt.Å gick väldigt mycket i trappor,så jag har haft träningsvärk i flera dagar i lårmuskeln i båda benen.I början av veckan så var det så hemskt så jag orka nästan inte gå.Men jag fick motion den dagen i alla fall...
På söndag är vi ett gäng som ska iväg på en längre MC tur,vi ska till Diner 45 i Sunne.Det ska bli väldigt kul.Så då hoppas vi att vädergudarna är med oss.
Mer om det berättar jag nästa gång.

Ha det så bra så hörs vi snart igen.

Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards