Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Pernilla Albinsson - 29 januari 2014 18:01

Hej mina vänner! Tänkte bara göra veckans inlägg...

Har egentligen inte hänt så mycket sen sist jag skrev. I lördas körde jag bil igen för första gången sen op.en.Jag körde gubbens automat så det gick sakta å bra. Jag åkte till mamma, åt mat å tände ljus hos Chilii å åkte sen hem igen.

Annars så har det inte hänt nåt, jag är ute å handlar 1 gång i veckan, men annars så är jag hemma. Jag trivs bäst hemma.Jag grejer med det som ska göras här hemma, å så läser jag mycket.

Idag hade jag telefon tid med min läkare i Karlstad.Han skulle ringa nån gång under dagen, å det kan ju bli när som helst på dagen det...Jag har gått här hela dagen å haft med mej telefon överallt. Å vid 17.00 ringde han...
Det blev bestämt att han ska kalla mej till ett besök i början av sommaren. Å så ska han skriva remiss så att jag kan få komma till OTTA å få nya skenor å vår/sommar skor.Han tyckte det lät som det skulle med foten, att det inte är konstigt att det gör ont ibland. För han var tvungen att bryta å göra mer åverkan på den här foten för att få den som han ville ha den.Så det blir väl bra bara det gått litt längre tid...

I morgon ska jag med mamma ut å handla, det är liksom veckans höjdpunkt med att komma ut å handla å se folk.

Ni får ha det så bra så hörs vi snart igen...?

Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards